Tjoo.



Hopp, då var det kanske dags för mig oxå att skaffa mig en blogg, eftersom dom flesta andra redan äger en så!

Visserligen så är jag inte fullt säker på att jag kommer vara så social, men man kan juh alltid försöka iaf! =)

Hopp, just för tillfället så har jag inte så mkt att skriva om men men, det kommer väl kanske så småningom.

2 dagar kvar till jul, jag längtar, det ska bli så mysigt tycker jag, och det blir juh trotsallt AliCias första jul =)

Imorgon ska jag in till borås och handla dom sista julklapparna med syster yster, ska bli skoj.

Idag kommer Henke hit, honom har jag inte träffat på hela veckan så det ska bli mys.

Jaja, har inte så mkt mer att skriva just nu, men får väl se hur jag fortsätter med att blogga, jag brukar inte vara bäst på att vara social på såna här sidor, men man kan juh alltid ge det ett försök iaf, som tur är! =)


Take Care, Puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin