15 April,

Skolan började idag efter ett gött påsklov,
varför kan man inte ha förmågan att stanna tiden?

Just nu sitter jag i skolan och gör typ inte ett skit, ganska gött ändå. =D
Har estetisk verksamhet och det är ju så förbannat kul? Nää, inte så va!
Funderar på att lura ihop något så jag åtminstone kan få sluta lite lite liite tidigare så jag slipper vänta på bussen i 1 timme och 15 minuter, för det känns lite väl drygt, iaf om man väntar på något gott, KAFFE! <3
Så kan det va, =)

Idag pyser jag direkt till älskling efter skolan,
men han lär ju inte slutat jobbet innan jag kommit dit, men men, jag får väl göra som det gamla vanliga, lägga mig och sova i en kvart eller två för att tiden ska gå fortare och sånt! Haha.

Bra är jag!

En sak som gör mig positiv är att det faktiskt redan är onsdag, alltså enbart tre dagar i skolan,
och hur ansträngande är denna dagen då? En lektion från 07:50 till 09:20 och sedan rast till halv ett, och sedan bara ha en lektion till, inte något jobbigt alls juh, mest drygt att sitta och inte göra ett skit på dessa förbannat långa rasterna! =D
Imorgon är det jobbigare, men det blir enda dagen, för fredagen är lika slapp som denna, =)

Hepp, får väl börja med mitt arbete nu,
eller oxå logga in på msn och se om det finns någon kul typ att snacka med,
wellwell, det märker vi!



Take Care, JessiCa.




Henrik Bengtsson, <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin