Hmm,

Förjävla konstigt faktiskt!

Jaoo, det är fan vad det är.
Finns det någon som kan förklara för mig hur folk kan med att bete sig hur som helst och sedan låtsas som ingenting?
Näe, jag är faktiskt trött på att folk kastar skit på mig  och sedan låtsas som ingenting, för jag är trött på att vara den personen som alltid ställer upp, oavsett vad det än gäller, trött på att vara den personen som verkligen kämpar in i det sista för att andra ska få ha det bra, oavsett om jag har det eller inte.
Jag vet inte om det är så att andra kanske inte ser det på samma sätt som jag gör, utan bara tar det för givet att jag alltid finns där, att jag alltid ställer upp och skit, för det är juh faktiskt så det är, för jag vill bara folks bästa, är det något fel med det?
Jag tycker iaf själv inte att det är något fel i det!
Jag kanske helt enkelt borde bli som alla andra,
bara skita i allt, och inte bry mig om någon!
Wellwell, det ger sig förhoppningsvis!

Dagen har förövrigt varit toppen,
tog bussen in till borås och mötte Annie och E.K,
Men E.K åkte hem direkt när jag kom,
hon hade huvudvärk.
Sedan iaf så drog jag och Annie till tandläkaren,
där Johanna var,
satt där och väntade på henne och hade jävla trevlans faktiskt, haha!

Sedan när hon väl var klar,
så gick vi till city och handlade grillsaker, haha
så satte vi oss i parken och grillade,
och tro fan att det började regna! =O
Men det var mysigt ändå, eller hur?! =D
Sedan muppade vi på buss för att ha något att göra,
sedan åkte Annie hem så satte jag och Johanna oss och väntade på min buss,
så åkte jag hem.

Nu har kvällen gått och jag ska gå och kika film och nana.


Take Care.




Henrik Bengtsson, <3

Annie

Det var för jävla mys i tisdags. alla borde glilla (som johanna hade sagt med bedövningen HAHHAA) när det regnar.. ^^

2009-04-16 / 23:31:45
URL: http://shutupndance.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin