Lördag och Öl.

Yep, så jävla gött juh! =D

Sitter här med Lella och dricker öl, gött!
Lyssnar musik och sådant.

Idag har jag varit inne i borås och hälsat på bror och E.K, och AliCia såklart,
gick ner till MAXI en sväng oxå och träffade Henke och Katja, =)
Sedan åkte jag och farsan hem,
så tog Lella busen hit så hämtade jag henne vid vägen med moppen, haha!

Så bestämde vi att vi skulle grilla idag, men vi hade glömt att köpa grillkol,
eller rättare sagt, vi trodde att vi hade det hemma, men det hade vi inte, så det blev att hoppa på moppen och dra till fristad och köpa det, och dessutom köpa folköl i förebyggande syfte, ifall starkölen skulle ta slut, bra är vi! =D
Kul var färden dit och hem oxå dessutom!
Men iofs, säg någon gång som vi inte har kul?! =D

Vi funderar just nu på att dra och sminka oss eller ngt,
samtidigt som jag faktiskt inte har någon ork till det haha!
Jag är smart!

Skulle egentligen dragit en förklaring till gårdagens inlägg,
men det orkar jag inte heller just nu, eftersom jag känner mig förbannat osocial när jag sitter här och skriver,
så kanske kanske kaaaanske att jag skriver om det imorgon eller något ist.

Näe men nu ska vi sminka oss, så vi ser lite mer lagliga ut för att få dricka våra öl! =D
Haha!



Take Care, JεssιCa.


Hεияικ Bεиgtssoи, Jag Älskar Dig! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin