Skolan...

Yes, sitter i skolan nu, slutar om typ 20 minuter...

Ganska lugn dag för övrigt,
har datorgrafik just nu,
och tänkte då att jag skulle passa på att slänga in ett inlägg eftersom jag inte ska hem idag och inte har något internet förren jag är hemma imorn igen.

Det som jag hade en hel del att skriva om orkar jag inte ta nu,
och dessutom har det inte varit så mkt mer från team-klamydia heller för den delen,
så orka bry sig egentligen?
Och varför ens bry sig om folk som hotar andra via ställen som bloggar och skit?
Oooh så rädd jag blir,
näe skulle knappast tro det,
enbart patetiskt och så jävla omoget, vill dom mig något så kan dom ta det dirrekt med mig isf!
 Och jag är inte ett skit rädd för  K l a m y d i a  S m i t t o r n a !
HAHA!

Wellwell,
orkar inte skriva så mkt mer nu,
så jag skriver väl imorn om jag kommer ihåg! =D




Take Care, JessiCa.





Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin