Söndag och plugga!

Låter ganska trist va? Det kan jag lova att det är oxå!
Men men, måste man så måste man, om man vill ha bra betyg.

Helgen för övrigt har faktiskt varit ganska lugn,
det är förjävla gött faktiskt,
slippa vakna med bakrus,
slippa vakna upp med minnesluckor och tänka på vad som har hänt o.s.v när man druckit för mkt,
jaja, nog om det!
Helgen har varit goo, så var det med den saken iaf!

Snart ska jag iaf sätta igång med pluggandet,
har prov i matte imorn, dock inte så svårt, men ändå bra att förbereda sig lite,
för som sagt, vill man ha bra betyg så vill det till att plugga,
och ska jag vara riktigt ärlig så är detta faktiskt första gången i mitt liv som jag tar skolan på allvar och verkligen försöker få det så bra som möjligt,
vet inte hur längesedan det är som jag faktiskt pluggade till saker, hmm
kan det varit på ett prov i 7:an kanske och nååågot enstaka där efter,
haha, bra är jag,
men bättre är jag nu eftersom jag faktiskt pluggar till det mesta! =D haha.

Funderar dessutom på att söka lite extra jobb som man kan ha utöver skolan,
för att tjäna extra pengar är aldrig fel, har kanske fått tag på ett nu,
men ska prata lite mer om det på tisdag,
för det hade varit förjävla gött! =)

Wellwell,
måste börja med pluggandet nu, så jag inte börjar med det för sent,
så jag är väl tillbaka i skrivandet imorgon igen eller ngt,
och jag kom nyss på att vi har ingen engelska varken imorn eller på tisdag,
för vi har haft för många timmar,
för jääävla gött, woohoo!



Jeje, Take Care, JessiCa.




Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin