Söndag utan ångest!

Jaoo, så är det när man har lov hela veckan, då slipper man söndagsångest! =D

Denna dagen har varit ganska händelselös faktiskt,
Vakna, åka in till borås, träffa bror och EK, träffa syster,
prata i telefon,
och mycket mer sådant typ.

Alltså så har det inte hänt så mkt idag.

Kom hem innan, duschade,
kollade TV med farsan på någon dokumentär,
sedan baraa tagit det lugnt,

Och imorgon ska jag upp klockan 6,
inte för att åka iväg till skolan, nej nej,
men jag ska ta mig en kopp kaffe med farsan innan han åker till jobbet,
så när han har åkt så blir det väl sängen igen för min del,
men men, har väl inte så mkt att skriva mer nu,
så jag är väl tillbaka imorgon.



Take Care, JessiCa.




Henrik Bengtsson, Du Är Det Bästa Som Finns, <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin