Äntligen!

Nu är jag klar med heela städningen,
tack och lov för det!
Får väl se hur lång tid det tar denna gången innan det blir rörigt igen,
antagligen inte så lång tid >.<
Men men,
får väl vara glad sålänge det är fint  rent här iaf! =)
Idag ska jag och Darling antagligen äta tacos, det är förjävla gött faktiskt!
Så ska väl bara vänta tills han kommer hem,
och under tiden jag väntar så har jag ingen aning om vad jag ska hitta på,
ska nog passa på att kolla lite simpsons tror jag,
har lite kvar av en säsong jag har i datorn,
och säsong 19 på dvd som jag bara sett typ 3 avsnitt ifrån, så jag har en hel del att göra!



Hörs senare,

Nina

cool blogg!

premiera på min!haha,puss

2009-08-18 / 14:38:55

Anonym

Tacos är gott och du har börjat skriva oftare :D skoj skoj

2009-08-18 / 21:40:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin