Åsikt!

Skrev det i ett tidigare inlägg, men skriver det ändå i ett ensamt inlägg!
Utan att folk ska klassa mig som rasist!

Blattar, negrer, invandrare överhuvudtaget, you name it!
Varför har dom faktiskt mer rätt än oss svenskar?

Det finns fler svenskar som i dagens läge är uteliggare, fattiga, arbetslösa, och allt möjligt, än vad invandrare är, för dom får mer hjälp och mer chanser än vad vi svenskar faktiskt får!
Och jag tycker inget annat än att dom borde vara tacksamma för att sverige faktiskt tagit emot dom med öppna armar.

Eller så kan vi nämna något annat,
En svensk kan åka dit som fan på att bara ropa "sieg heil" "negerjävel" Turkjävel" o.s.v o.s.v, finns så många ord,
medans en invandrare kan ropa "svenne jävlar" "svenska jävla idioter" blablabla, men är inte det lika rasistiskt?

Vad är det som gör att vi svenskar är rasister enbart för att vi kanske älskar vårat land?
Vad är det som gör att invandrare INTE är rasister, när dom kan smutskasta oss svenskar och hela svearike?


Nej, jag har inget emot invandrare, det är väl bara bra att dom får hjälpen dom behöver, men det är mindre OK att endel kan komma och beté sig hur som helst!

Jag skriver det en gång till för att ingen ska missförstå!


Jag är INTE rasist, och jag har inte ett skit emot invandrare!
Inte mer än att det är lika rasistiskt av dom att kalla oss saker, som att vi kallar dom saker...

mikaela

fett fin blogg du har ! ;p kolla in mina teckningar jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar <3

2009-08-29 / 22:54:40
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/


Anonym

Jag gillar inte invandrare.

2009-08-29 / 23:58:30

Emelie

Jag håller med dig.

2009-08-30 / 00:19:05
URL: http://eemeliees.webblogg.se/


Leila

söt blogg

2009-08-30 / 10:44:18
URL: http://lkr.blogg.se/


jemini

fiiiiin bloggdesign! :)

2009-08-30 / 12:36:03
URL: http://jemini.blogg.se/


mikaela

sv; de va så lite, va roligt, du borde lägga up bilderna på bloggen :D och tack själv !

2009-08-30 / 13:45:15
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/


Anonym

stanna i skolan och lär dig stava innan du yttrar dig.

2009-08-30 / 18:41:58

Anonym

Tror att du har kokat ihop saker som inte stämmer. svenskar har det inte svårare än vad utlänningar har. Du kan vara stolt över att bo i ett land som tar hand om människor som har problem i sina länder. som kanske bara har blivit hitskickade för att det är krig. de kanske har särat på hela familjer, eller personen som kom till sverige kanske inte ens har någon i sin familj kvar i livet. är det då fel att hjälpa? Och att säga neger är mer förnedrande än svennejävel pga att det har använts som ett nedslående ord sen tiden då vi använde mörkhyade som slavar. Jag skäms nästan över att vara en del i "det vita" släktet. med tanke på vad vi har utsatt "mörka" för. Tänk på det!

2009-08-30 / 21:31:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin