Btw, jag glömde berätta en sak...

Jag retar mig så jävligt på en sak...

I min klass så finns det tre idioter som fullständigt skiter i skolan,
vi kan ta den första, 
han gör inte ett skit på lektionerna, han brukar åka hem efter halva dagen, när vi är i verkstan så ställer han sig på ett ställe och bara stirrar på alla andra, och jag lovar, han står där heeeeela lektionerna!!
Han vet inte ens hur man mäter med ett skjutmått!! Och det är ändå något man lär sig precis i början av utbildningen!!!
På andra lektioner, som t.ex matte eller engelska, så sitter han i en hel timme och bara studerar sin penna :S Och när lärarna frågar honom om hjälp, så får dom svaret : Ööööööööööh... Nääeeeeeeee..... tillbaka.
Han vet inte ens om klockan går med, eller moturs, jävla pucko!!

Den andra,
Kommer till skolan, stannar i någon timme och åker sedan hem igen, vaaarje dag! är han i skolan en hel dag, så kan jag lova att dom flesta i klassen blir shockade! Dessutom stinker han skit, fyfan!

Den tredje,
Gör exakt samma sak, han är ett totalt dator freak, så han kommer till skolan men drar hem lika fort. Och till skillnad från ovanstående, så är han så jävla dum, så innan han går hem så  kommer fram och frågar "vad är det vi gör på lektionerna nu?" och vad får han för svar? jo, - se till att gå på lektionerna ist och ta reda på det själv, så slipper du fråga oss andra!! och han blev fullständigt förbannad för det...

dessa två personer hade MER frånvaro än närvaro under ett helt läsår,
medans den första var där väldigt ofta, men ändå inte gjorde ett skit...
Och dessa tre människor ska ändå få gå IP2, och det retar mig enormt!
För när jag hade ganska mkt frånvaro, under enbart en månad, så blev jag tillsagd och dom sa till mig att jag var tvungen att komma oftare för annars skulle jag få gå om... Så vartfan finns rättvisan?!?!!
Jag blir så jävla snee!

Ärligt talat, är det rättvist?
Jag tycker fan inte det iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin