Btw,

Glömde nämna en sak i mitt förra inlägg...

Kollade posten innan idag,
och guess what,
Jag hade fått ett brev från skolan,
så när jag läste det så var det jävla nice.
Vi skulle börjat den 19 som alla andra, men dom ska antagligen (vad jag och MarCus tror)
Göra något med IP 1:orna den 19, så vi behöver inte komma förens den 20:de,
okej, inte så stor skillnad kanske, men en dag extra är ändå ganska mkt! NiiCe!
Så på onsdag så slipper jag gå upp tidigt och skit, så därför ska jag soooova länge,
och bara ta det lugnt heeela dagen,
om man bortser från städning och skit som måste göras!
Vilket jag dessutom måste göra imorgon oxå! >.<


Jag ska hälsa från MarCus till alla bögare som bloggar, som han sa!






Take Care,

Jennica Björk

Läs gärna mitt senaste inlägg och svara på frågan. Skulle betyda mycket för mig.

2009-08-15 / 22:54:22
URL: http://jennicabjork.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin