Damn...

Jag  vet inte varför, men varje dag går jag och i princip letar efter att bli omtyckt...
Jag vet vart jag har mina vänner, jag vet vart jag har honom som lyser upp min dag,
jag vet att jag har min farsa som alltid finns där...
Men dom andra då?
Vart finns dom?
Mn syster som alltid stod mig så nära... Som så fort bara försvann...
Min syster som fanns där för att dela mina hemligheter, hon som fanns där och stöddade mig...
Hon som hjälpte till att starta alla bråken vi hade...
Jag VET att hon fibunns där, hela tiden... Det jävligaste är att vi inte har kontakten lika bra längre,
enbart för att mobiljävlarna kostar så jävligt eftersom vi inte har samma abonemang!
Men jag saknar henne... Varje dag... För jag behöver henne MER nu, än vad jag behövde henne när hon bodde här...
Syster, jag saknar dig, så jävla mkt ska du veta...

Jag tror jag hamnar i depression igen, och jag vet inte varför...
Ångesten går över mig som en jävla våldtäckt...
Jag vill bara somna in, och jag vill inte vakna mer innan allt är bra igen...
Eller som en tjej beskrev så jävla bra i ett inlägg...

Hon är riktigt sjuk... Jag lider med henne, och älskar hennes ord!
Bunnystyle.blogg.se

"Lev varje dag som om det vore den sista, och jag hoppas ni lever varje dag som om att du föds när du vaknar, in i en vacker värld fylld av möjligheter exakt där du behöver vara för dagen.

Ta vara på vad dagen har att erbjuda i alla dess former med möjligheter som dagen skapar, speciella medmänniskor som du träffar under dagen, ta kontakt när din blick möter en medmänniska som du reagerar på i samma vackra värld som du själv passerar igenom dyker upp under dagen. Lev varje dag som att du dör när du faller in i sömn, utan den minsta oro för kvällen, du vet att du återföds in i en ny vacker värld när du vaknar och känn dig nöjd med vad du har gjort under dagen och ta det för vad det är, livserfarenhet, inget mer, inget mindre."




Skitsamma,
familjen finns nog någonstans, men alla finns inte alltid där för mig känns det som...
Inte en utav dom iaf...



Bye
 


johanna

Jag finns alltid där! <3



Lillasyster jag älskar dig!

2009-08-22 / 00:29:01
URL: http://johannahansson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin