Fråga,

Anonym,
Hej, jag vill ställa en fråga. Har du lätt för att känna medlidande för folk?
Btw fin blogg :)


Tack, kul att du tycker att min blogg är fin! =)
Medlidande för folk, hmm, bra fråga!
Beror nog helt och hållet på vad det handlar om.
Sjuka folk har jag lätt att känna medlidande för, då menar jag som cancer och olika såna sjukdomar.
Sedan är det självklart att jag kan känna medlidande för folk av andra orsaker oxå, t.ex folk som förlorar sina nära och kära i dödsfall, olyckor och liknande.
Men sedan finns det ju folk som "överdriver"
Alltså påstår att dom är så dåliga så dom till och med tycker synd om sig själva,
när det i själva verket bara är påhitt för att kunna få uppmärksamhet, bidrag och mycket annat.
Men självklart så kan jag känna medlidande, det tror jag nog att dom flesta kan. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin