Funderingar...

Jag funderar på att lägga ner bloggen...

Jag funderar starkt på det...
För jag tror inte att jag har tiden att bry mig,
tror inte att andra har tiden att ägna sig åt den,
tror inte heller att folk bryr sig så mkt om den försvinner heller,
who knows,
kanske är det mitt sista inlägg jag skriver,
kanske inte,
men jag orkar inte bry mig om skiten längre,
jag har en hel del läsare, men inte en enda jävla kommentar,
så jag tror nog att jag ska skita i detta nu,
och jag ska försöka bli av med beroendet av att skriva här.
Good luck, men det finns ju framförallt textdokument iaf.
Tack och lov för det iaf...
Wellwell,
hare så jävla gött läsare, för jag uppdaterar nog åtminstone inte på ett jävla tag, för ni är förjävla dåliga på att kommentera, och kommenterar ni, så är det oftast anonymt...
Så skitsamma, jag lämnar nog placet nu.

Tack för mig!



JessiCa Hansson, The One And FuCking Only...!

E.K

:(

2009-08-15 / 10:02:16
URL: http://eekk.blogg.se/


Therese

Men hörru, du kan ju inte lägga ner bloggen, vad ska jag då läsa? =)

2009-08-15 / 10:26:42

Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i samarbete med roliga prylar.

Det du kan vinna är ett presentkort värt 250:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-presentkort.html



Vad gärna med

2009-08-15 / 18:45:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin