God Morgon!

Näe men så illa är det inte...

Var faktiskt uppe redan vid 11, och jag var förvånadsvärt pigg faktiskt,
trots så lite sömn!
Låg och kollade en hel del avsnitt simpsons efter mitt senaste inlägg,
så jag vet inte riktigt när jag somnade.
Ska väl snart dra iväg skulle jag tro, har iaf packat klart nu.
Ska ta med mig en hel del lakan, kuddar och täcken till åsarp,
Eftersom darling inte har så bra koll på att han enbart har två lakan, två kuddar,
och två täcken, (en sovsäck!! och något annat äckligt, jag vet inte vad)
+ att han bara har typ 4 påslakan som dessutom inte är samma.
Okej, jag är noga med att det ska se fint ut, och att man ska ha samma påslakan på täckena och kuddarna,
så jag köpte en hel del lakan och skit dit, men när det blev ett "break" i förhållandet,
(jag tröttnade och stack) så packade jag precis allt som tillhörde mig, och som jag hade köpt,
men nu ska det iaf tillbaka, eftersom jag fått tummen ur och packat ner skiten igen.
Vet inte huuur länge jag sagt att jag ska ta med det, men jag har alltid glömt av det, och sedan blivit förbannad på mig själv för att jag är så glömsk ibland!

Wellwell,
jag uppdaterar senare, för nu måste jag gå igenom allt så jag inte missar något denna gången,

Vi hörs!



Take Care, JessiCa.





Henrik Bengtsson, <3

Julia

sv; klart! gillar bloggen faktiskt :)

2009-08-16 / 14:06:08
URL: http://www.sogay.devote.se


Jennica Björk

sv: ja nu har jag bestämt mig för att dela med mig om mina "spökupplevelser".. fortsätt gärna läs!

2009-08-16 / 16:21:11
URL: http://jennicabjork.blogg.se/


Anonym

kolla in min frågestund i bloggen & fråga vad du vill, svaren kommer upp imorgon. ;)

2009-08-16 / 16:27:25
URL: http://eswalander.blogg.se/


Therese

Jag känner igen det där haha, har han alltid varit så hopplös?

2009-08-17 / 11:51:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin