Helloo.

Vaknade för ett tag sedan,
faktiskt första natten som jag sover ut på riktigt.
Har knappt sovit ett skit på hela helgen, och jag lovar, det känndes igår,
kunde knappt hålla uppe ögonen!
Men nu har jag iaf sovit ut,
och tvätten är i full rulle nu oxå,
glömde bara ta tiden på när jag började tvätta, så nu vet jag inte när första tvätten är klar, men det löser sig nog!
Ska snart börja städa på allvar dessutom, ska bara blogga klart typ!
Dessutom måste jag flytta över mina kläder till en större gaderob, för jag får fan inte plats med skiten längre,
skulle gjort det förra veckan men har glömt av det... Men nu ligger det förhoppningsvis på minnet så jag inte missar det idag oxå! =)

Hinner inte skriva mer nu,
men jag är tillbaka senare,

btw, har fått massa kommentarer nu, jätteroligt! =)
Fortsätt så =)



Take Care, JessiCa.




Henke, <3

natalie

jätte fin blogg!:)

2009-08-17 / 12:48:15
URL: http://nathdam.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin