@ Home!

Har iofs varit hemma ett tag nu...
Första skoldagen är nu avklarad, har varit en jävligt lam dag,
men jag ska inte klaga, med tanke på hur trött jag var imorse.
Det enda vi gjorde var att snacka och gå igenom papper, sedan fick vi sluta!
Så 11:20 slutade jag idag!
Efter det gick jag till praktiken en sväng och hälsade på,
var längesedan jag var där och hälsade på nu,
så tyckte allt att det var på tiden, eftersom jag ändå var i ulricehamn!
Så tog en kopp kaffe med dom, trevligt! =)

Efter det drog jag förbi hos Lella och hälsade på,
Leah var där oxå, kul att träffa dom. =)
Blev en jävla massa koppar kaffe och ciggusar, niiCe!

Har glömt att skriva en sak,
det ska tydligen flytta in en barnfamilj i lägenheten mitt emot,
i detta lyhörda jävla hus?!!
Folk är ju förfan inte friska!

Men nu kom darling hem så jag ska inte vara allt för osocial nu,




Hörs senare!

Anonym

Vad gör det om en barn familj flyttar in ?

2009-08-20 / 17:45:42

Therese

Barnfamilj i det huset :O stackars er =/

2009-08-20 / 19:00:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin