Jag blir galen!

Jaoo, fråga mig inte varför, men jag blir........ Galen, galen GaLENCRAZY!

Okej, för det första,
jag var med Cicci idag, hon skulle fixa en nagel, för den hade gått av rätt rejält vad det såg ut som, men jag kan lova att det var dubbelt så jävla mkt värre än vad det såg ut! =O
Först så fick Camilla, som nagelfixaren heter, fila ner nageln en hel del, och sedan började det blöda som fan, men Camilla var riktigt skicklig, så nu har Cicci en ny fin nagel där! =)
Nästa gång Cicci ska dit så funderar jag fan på att haka på, för det är värt sitt pris, och det blir ju så fint oxå! =)
Jag vill, jag vill, jag vill,
men jag måste bara ha pengar till det oxå, men det ska nog lösa sig!

Ligger för tillfället i sängen,
har gjort det ett tag nu, och lyssnat på kärringjävelns TV här under,
jag lovar,
Dyyyyyygnet runt, så har hon igång sin jävla TV på högsta volym, och då är det högt vill jag lova!
Man kan höra TV:n tydligt som fan ute i trapphuset, och ibland kan Ingvor som bor ovanför höra den ända upp till sig!
I fredags när jag kom hem, så var det kanoooonhögt, jag hörde vartenda ord och ljud från den jävla TV:n, och till och med Ingvor som satt iaf 30 meter ifrån huset hörde högt och tydligt!
Vi snackade med hyresvärdarna om det idag iaf, men det dröjer väl säkert ett år innan dom snackar med henne, eftersom dom är så jäääävla snåla!
Jag säger då det, jag blir GALEN!!
Nu dom senaste dagarna har jag lagt mig vid 11-12 på kvällen, men ligger väl vaken till 3 varje natt innan jag kan sova, för det är omöjligt att sova med hennes TV igång.
Och startar man sin egna TV så är det ändå skitsamma, för hennes TV överröstar våran, och jag kan inte höja heller, för Henke måste ju sova för att orka med jobbet, snacka om att jag har stooora jävla problem på kvällar/nätter.
ÄCKELKÄRRING!!!!
Hon borde inte ens få bo här mer, hon borde åka in på ålderdomshem!!



Tillbaka till tvättstugan, så jag förhoppningsvis blir klar idag!





Take Care, Förbannade & Irriterade JessiCa.






Henke förhelvete!!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin