Jag blir så galet jävla sur!

Trött på folk som får tag på min msn och skriver massa jävla strunt,
och man frågar vart fan dom får min msn ifrån, vilket dom aldrig kan svara på...
Folk som addar mig för att visa sin jävla kuk, jävla no lifers!!
hur mkt liv har man på en skala när man försöker tillfredställa sig själv genom att runka ien jävla web cam?
Idioter!
Hur som helst,
jag skiter nog i att sova denna natt, är såpass jävla irriterad så det finns ingen mening att sova heller för den delen!
Dessutom är jag nog inte så trött som jag trodde.
wellwell,
skitsamma, nu ska jag ut och röka!




Bye,

Anonym

Ja eller hur är såna människor irriterande!

2009-08-18 / 12:16:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin