Jag orkar inte!

Jag orkar inte ett skit...
Har redan fått ett fullt a4 papper fullt med uppgifter som måste vara klara till nästa vecka,
och jag är trött så in i helvete,
men ska försöka fixa klart det i helgen iaf, (om det orkas med)
för det blir ännu jobbigare att fixa det i veckan när man är ännu tröttare,
så lika bra att göra skiten när ma är uppvilad ist!

Ikväll blir det nog någon bärs,
fast risken är nog väldigt stor att jag deckar efter bara en klunk!
Näe, så illa är det inte, men jag lovar, såhär trött har jag inte varit på evigheter,
och jag somnade till och med på ena lektionen idag, det är INTE okej!

Näe, fredagsdagarna kan suga vröv!
Hur tajta lektioner som helst ju!
Har typ bara 5 minutersraster, så stress och jävelskap blir det.

Dessutom blev jag utskrattad idag av hela klassen oxå typ...
Vi skulle få våra skyddskläder och skor idag, kläderna var inga problem, men skorna...
Lars kollade bara på mig, så kollade han på mina fötter, och så börjar han skratta och säger,
"vi har tyvärr inga skor till dig... Vi får nog beställa hem det... Vad har du för skostorlek?"
Jag: "Uhm... 35/36... fast man kan nog säga 36 =D"
Alla: *ASGARV*
>.<



Hur som helst,
blev ett ganska långt inlägg, men men,
jag kanske skriver senare.

btw, finns det något jag kan göra för att förbättra min blogg?
Ändra något i utseendet?
Ändra text stil?
Lägga upp fler bilder?
Någonting?
Tipsa gärna om det isf, =)



Take Care, JessiCa.



Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin