Jag orkar orkar orkar inte!

Jag mår piss!
Det har bara blivit värre och värre idag!
Och det är nog första gången jag blir tvingad att lämna skolan?
Tror det iaf! Jag blev ombedd att åka hem, för dom ansåg att jag var för sjuk för att vara i skolan...
Känns bara så pinsamt ändå, att jag ska behöva gå och bli sjuk nu, när skolan precis kört igång...
Någon mer än jag som lyckas ha sån otur eller?
Snart kommer iaf farsan hem med nässpray till mig, tur är väl det, för jag får panik när jag knappt kan andas, skit!
Blir väl att ligga i sängen framför film hela kvällen skulle jag tro, för jag är inte sugen på ett skit annat!



Verkar vara många som är sjuka nu, eller är det bara jag som missförstått?



Take Care, JessiCa,




Henrik Bengtsson, <3

E.K

Vi har iaf varit sjuka, blää för att vara sjuk !

2009-08-28 / 21:38:13
URL: http://eekk.blogg.se/


Therese

Jag har varit sjuk till och från hela sommaren. =/ det suger

2009-08-29 / 16:48:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin