Jösses!

Jag känner mig som en matholk!

Fixade käk innan när jag ooch farsan kommit hit,
så käkade vi,
och nu helt plötsligt så blev jag sugen på något...
Så jag tänkte att jag skulle koka lite grönsaker, men det slutade med att jag hade gjort en hel middag till!!
För Henke sa att han ville ha lite oxå, så kom jag att tänka på att han måste ha käk till jobbet imorgon oxå,
så det fick bli en hel middag.
Väntar på att Henke ska komma hem nu bara, han skulle med Micke en sväng till garaget!
Hero och Snuff, Ciccis och deras hund ska sova i garaget inatt,
för det har varit så jävla många MC-stölder nu på senaste tiden i nära områden,
så vem fan vågar lita på att dom inte kommer hit?...
Men nu kan dom jävlarna glömma det iaf,
för närmar dom sig här så har dom två hundar på sig som inte är så roliga att leka med! ;)


Hero, Min bästaste! <3


Har tyvärr ingen bild på Snuff i datorn för tillfället...

E.K

aww, Hero :)

Fin vovve.

2009-08-16 / 23:37:14
URL: http://eekk.blogg.se/


Milly

Hej söt! Underbar blogg!



Ska vi kanske följa varandra via bloglovin'?



KRAM ♥

2009-08-17 / 07:35:37
URL: http://milly.bloggme.se


Therese

Behövs ingen bild på Snuff, jag vet att han är en sötnöt :D

2009-08-17 / 11:48:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin