Meningslös & Värdelös!

Jag vet fan inte vad det är med mig...


I flera dagar nu så har jag kännt mig så jävla värdelös och meningslös,
men jag vet inte varför eller vad det är som gör att jag känner så...
Känns som att ingen tror på mig,
då menar jag, säger jag att jag ska fixa något, så verkar alla ta mig som ett stort skämt...
Nej, jag är inte den typen,
för vill jag klara något, så ger jag mig inte innan jag fixat det, jag tänker i nya banor nu,
jag är inte typen jag var då, då jag sket i allting och bara lät tiden gå,
för nu känner jag att det finns en mening, och det är då ingen vill tro på mig...
Medans folket verkade tro mer på mig när jag sket i allt?!
Huvudsaken är iaf att jag tror på mig själv, och jag VET vad jag vill, och jag VET att jag ska fixa det oxå,
hur mycket alla än tror att det är bullshit precis som innan, jag ska bevisa för er
att det inte är så, för det jag säger håller jag fast vid, och inte en enda jävel kan få mig att ändra på det!

Dagen har förövrigt sett ut ungefär såhär:
Gick upp 06:50, Cicci skickade sms, (wow, hon var uppe tidigare än mig)
Vi käkade frukost,
väntade på att affären skulle öppna, drog sedan dit,
handlade lite smått och cyklade iväg för att arbeta,
och jag lovar, vi har slitit som djuuuuur!
Men det börjar se bra ut på markerna nu iaf,
Säg något som JessiCa och Cicci INTE kan? ;)
Vi är bra!
Sedan skulle vi hjälpa Micke att flytta kor till en annan hage,
(jag är liiivrädd för kor!!!!! Och det var tydligen skitkul enligt Emelie och Cicci)
Hur som helst, det gick skitbra!
Och nej, jag är inte rädd för själva djuret,
det som skrämmer mig är att kor kan bli väldigt aggressiva,
speciellt om det finns kalvar oxå, vilket det faktiskt fanns! >.<
Men men,
tur att det gick bra iaf! =)

Wellwell,
resten av dagen, eller snarare kvällen vet jag inte än vad som händer,
men det märker vi väl! =)


Kanske är tillbaka senare,
beror på om jag kommer ihåg, och inte glömmer av att uppdatera, vilket som händer lite väl för ofta! ;)







Take Care, JessiCa.








Henrik Bengtsson, Jag Älskar Dig, Du är BÄST! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin