Nana snart.

Har förberett mig hela kvällen för morgondagen,
känns lite som överkurs, men ändå gött att ha allt iordning för imorgon!
Så imorgon är jag uppe klockan 6, HOPPAS JAG!
Henke får se till att jag är uppe innan han åker till jobbet, brukar funka bäst så! =)

Idag har vi haft lite besök,
Johan, (Lellas ex) och hans tjej kom förbi på en kopp kaffe och lite tjöt,
får ju typ aldrig besök av folk, mer än Cicci och dom, men dom bor bara en trappa ner så det är inte något dirrekt speciellt med det, även om det är kul att umgås med henne! =)

Har precis slängt i mig två citodon,
inte för att jag har någon värk, men man blir trött och slö av dom,
och det kan behövas nu, så jag slipper ligga vaken halva natten, vilket jag gjort dom senaste nätterna,
så nu hoppas jag att jag somnar fort iaf, för jag orkar inte vara helt död imorgon!

Hur som helst,
nu ska jag och Darling kolla film och nana,
jag skriver väl imorgon när jag kommit hem från skolan!
Önska mig lycka till!




Nattinatti,

JessiCa.








HenkePenke, Looove <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin