Nu är jag redigt trött!

Har käkat tre ipren nu, men huvudvärken vill ändå inte släppa...
Skit oxå!
Förövrigt så är tvätten snart klar, ska gå ner om en stund,
städningen hann jag inte klart med, så jag tar resten imorgon ist.
Lika bra det ändå, eftersom det ändå blir "rörigt" igen när man får upp tvätten...
Så imorn = städa klart och vika tvätt,
sådär lagom kul, men jag har ändå inte mkt annat att göra nu när alla andra jobbar.
Henke ligger jämte mig nu och sover...
Ibland är han inte så smart... För han kommer inte kunna somna om sedan, och han sa att han inte skulle somna, men det tog inte lång stund innan jag och Cicci hörde ut till köket hur han låg och snarkade!
Min goos! <3

Har väl inte så mkt mer på hjärtat nu iaf,
kanske skriver senare, men det får vi väl se då! =)




Take Care,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin