Ooopsiidooo!

Bra tag sedan jag skrev, men nu är jag back on track!
Och förhoppningsvis så kommer det inte bli såhär långa uppehåll från bloggen igen.


Jag kan först och främst säga att jag och Cicci har solat som idioter senaste dagarna,
äntligen är solen tillbaka!
Fast den kunde ju kommit tillbaka tidigare tycker jag ändå, men skitsamma, nu är den här, så jag ska inte klaga!

Brorsan och E.K är kunder hos bredbandsbolaget,
så dom fick ett erbjudande,
ta ett mobilt bredband för 120 kr i månaden och få en minidator på köpet,
så häromdagen så ringde brorsan och sa att dom tagit det erbjudandet, men att dom egentligen inte har användning för mobilt bredband och frågade då om jag ville låna det ibland eftersom jag inte alltid har internet, så jag ska väl testa och se. =)
Sedan snackade jag med E.K oxå, hon frågade om jag ville köpa hennes plattång och en digitalkamera för 100 spänn, vilket oxå är jävligt nice, för min gamla kamera är kass!! Den är bara på 3,2 mp, Alltså som min mobil, och jag har haft den kameran i flera år, minst 3 år iaf, så kanske dags att byta, så den kameran jag ska köpa av dom är på 8 mp om jag minns rätt, så den är ju mkt bättre än den jag har nu, och min plattång jag har nu är oxå ett antal år gammal, plattorna sitter löst och den är inte alls lika bra som innan, och den plattången jag får med är oxå keramikplattor på, svarta (tack och lov för det) vita plattor sliter så jävligt på håret, så nää, jag håller på svarta plattor och har alltid gjort.
Så jag ska in till borås imorgon och hämta grejerna tänkte jag. =)

Hepp, jag hade tänkt att komma med en åsikt faktiskt,
för alla som orkar läsa mitt inlägg! =D

Kikade omkring lite på Kissies blogg,
och så var et en som hade kommenterat ungefär "jag skapade en blogg för att visa att jag är motsatsen till Kissie, och att man kan nå framgångar utan att vara henne" ungefär, skitsamma, ni kan gå in själva och läsa,
Missienotkissie.blogg.se
Bara namnet gör mig fundersam faktiskt!
Okej, jag säger som såhär, jag gillar inte Kissie någonstans, jag retar mig jävligt på henne, och det är jävligt många andra som gör det oxå, men är det verkligen värt att göra en blogg för att visa att man är motsatsen?
Och alla som lägger sig i hennes plastik operationer hon gör, vem fan bryr sig?
Låt henne sluta som Michael Jackson?
Det kanske hon gör, vem vet?
Och den där missienotkissie.blogg.se , i första inlägget hon skriver så skriver hon om varför hon gjorde bloggen, men alla andra inlägg då? Då skriver hon bara om hur jävla dumma i huvudet alla är och skit, och "Missies" inlägg ser inte ett skit bättre ut än kissies hatiska, patetiska inlägg, så näe, detdär är bara sjukt.
Som sagt, jag gillar inte kissie ett jävla skit, jag näst intill hatar henne, MEN ödlar inte tiden på att hata henne och skit för det. Och försöker inte heller göra så att hennes blogg blir förlorad, för det blir den aldrig, dom enda som kan påverka hennes blogg är hennes läsare, och hennes läsare har blivit totalt påverkade av hennes bullshit och hennes hat, och kan inte ge fan i den...
Jag vet det, för jag är själv inne ofta i hennes blogg och läser, jag LÄSER den för att jag ogillar henne så jävligt och bara måååste se vad hon har för åsikter, och läsa nya "svar på tal".
Många tänker säkert
"Shit, jag ska inte gå in mer på hennes blogg, för då tjänar hon bara pengar på det"
Jag ser det mer som,
"Who fucking cares? Oavsett om jag är inne och läser eller inte, så tjänar hon pengar ändå"
Blah, skitsamma,
Nu har jag lättat på tankarna, gött!



Hepp nu ska jag ut och röka,
Tillbaka senare tror jag!




Take Care, JessiCa.





Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin