Påväg!

Är påväg hem nu, mår sjukt dåligt dessutom!
Har ont i halsen, det sticker i näsan och har skum huvudvärk som inte vill försvinna oavsett hur mkt ipren jag käkar, skit oxå!
Jag vill inte bli sjuk igen, var ju inte ens längesedan jag var sjuk senast!

Hur som helst,
oavsett hur dåligt jag mår så måste jag ändå städa idag...
Stökigt som fan nu ju! Usch!

Ska antagligen omhänderta en liten kisse oxå =)
En skeppskatt, hur söt som helst ju, ska kolla på den imorn iaf! =)

Börjar vänja mig med naglarna nu oxå, kan hantera dom väldigt bra nu faktiskt! =)
Det är braa.

Men men, nu ska jag lägga ner datorn iaf,
folk lär ju tro att jag är världens datornörd när jag till och med sitter och surfar på bussen haha!


Hörs sedan,

hockeybruden

Fan vilken cool design, har du gjort den själv?

2009-08-27 / 17:05:35
URL: http://jenniferblomqvistcarlsson.blogg.se/


E.K

En katt :) ? hihi, skojs.

Du och massa djur :)

2009-08-27 / 23:59:50
URL: http://eekk.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin