Piss!

Jag har tänkt...
Tänkt som fan...
Och jag har märkt att, det finns ingen som påverkar hur jag mår,
finns ingen jävel som kan påverka det alls...

Något gör att jag mår piss,
eller oxå är det mitt psyke som lurar mig fullständigt..
Jag vet inte,
och det är ingen idé att fundera över det heller,
för det har jag gjort några dagar nu, men får fan inget svar...
Är bara så synd att det ska gå ut över andra, jävligt synd,
för jag vill inte vara i vägen, jag vill inte vara något besvär,
Alla säger att jag inte är det, men ändå är det något som gör att det känns så...
Vad är det där något?!
Blir tokig!
Men det ger sig nog.
Jag är bara glad sålänge jag inte gör massa skit som jag ångrar,
att tanken inte ens faller mig in.
Tack och lov för att jag för en gångs skull tänker logiskt,
det har jag förut gjort allt för lite.
Men,
Ska inte sitta här och beklaga mig mer,
ska försöka komma på bättre tankar!







Henke, Tack För Att Du Finns! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin