Rubrik typ.

Jag kan fan inte släppa tanken på dendär jävla väktaren,
kan inte sluta skratta åt hur jävla komisk hela skiten var.
Han trodde nog inte att han syndes eller ngt? Vad vet jag, korkad jävla idiot!
Och man är så jävla dum oxå, för det är nu i efterhand som man kommer på betydligt mkt mer man kunde gjort för att driva honom till vansinne, haha!
Tänk om man skulle ringa till polisen och spela lite dum... Ringa och säga "ni måste komma hit, det är en stor gubbe som jagar mig, jag har försökt att bli av med honom men han hittar mig överallt och jag är livrädd"
Hahahaha, fyfan vad kul det hade varit! Okej, han vill kanske sköta sitt jobb som misslyckad polis och parkeringsvakt, meeen, om han nu vill få ut något av sitt jobb, så kanske han ska vara LITE diskretare nästa gång iaf! Haha!

Börjar bli jävligt trött, så jag ska nog nana snart.
Om jag inte gör det så kanske jag skriver senare,
om inte annat så är jag tillbaka imorgon.



Take Care, JessiCa,



Henke, <3


 --> INTE OK!!
Knalleland borde skaffa sig bättre väktare... För dom som finns där nu gör inte ett skit mer än att kosta samhället en jävla massa pengar!

Bloggar sanning!

SVAR:

Ja, jag brukar radera kommentarer men det händer inte ofta, :)

2009-08-23 / 08:36:19
URL: http://bloggarsanning.blogg.se/


målle

Tack så mycket =) Det var trevligt att någon tyckte det.

2009-08-23 / 12:43:03
URL: http://bunnystyle.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin