Sista dagen...

Mjoo, idag är sista dagen, för imorgon börjar skolan igen...
Ser inte fram emot det jätte mkt, men samtidigt är det gött att komma igång med något igen!
Tror faktiskt mest att jag ogillar starten för att det faktiskt inte hänt sådär jätte mkt under sommarlovet.
Eller jo, det har ju hänt en hel del, men inget sådär speciellt som är värt att minnas.
Enda "stora" grejen var midsommar, då vi var onyktra i 4 dagar om jag minns rätt?
Då vi inte hade något tidsbegrepp alls och trodde att vi firade midsommar varje dag, senast var väl två dagar efter midsommar, då alla ifrågasatte varför vi var så fulla, och vi enbart svarade "vi måste la förfan få fira midsommar?"
Då vi slutligen hamnade hos doktorn både jag, Lella och Leah, och vi satt och drack bärs i väntrummet,
och den flummiga turk läkaren som inte visste varken in eller ut.
Och vi hade mascara i hela nyllet och skyllde på grillkol!
Jo, jag säger då det,
när jag och Lella umgås, då kan man aldrig veta vad som händer eller vart man hamnar, men ack så roligt vi har det när vi är med varandra,
tyvärr så har det blivit allt för sällan nu...
Men jag vet vart jag har henne, och hon vet vart hon har mig iaf!



//JessiCa.




Henke, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin