Sorry!

Förlåt för min extremt dåliga uppdatering idag,
men har haft fullt upp hela dagen i princip, bättre upp imorgon!

Det gick iaf bra hos tandläkaren, och inga hål än sålänge, och det är för jävla gött!
Tandläkarskräck är inte ett skit kul, men det är ännu värre med skräcken om man har hål, så att inte ha hål är alltid en fördel!
Ska väll tillbaka dit igen om typ 4 veckor eller ngt om jag fattade det rätt!

Var hos Lella en sväng idag oxå, blev tjat och en jävla massa koppar kaffe, det är nice!
Vägde mig idag, och jösses vad jag har rasat i vikt =O får typ ångest och känner för att gå upp några kilon igen =S
( jag vet... Tjejer brukar ha komplex och vilja gå ner i vikt, men nej, här är vi tvärtom! ;) )
Men men,
väntar på att Henke ska komma hem nu, han är och tränar för han ska tävla nu i helgen,
så håll nu tummarna för honom så det går bra för honom! =D

Imorgon fixas mina naglar, och det ska bli jävligt niCe, det är verkligen något jag längtar efter!

Skriver kanske senare, för nu väntar telen!



Take Care, JessiCa.




Henrik Bengtsson, <3

E.K

Lägg in bild på naglarna sen :) vill se.

2009-08-24 / 22:44:54
URL: http://eekk.blogg.se/


Therese

Borra är inte skoj :P

Jag vill också se naglarna :D

2009-08-25 / 14:15:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin