Tja, tja, tja!

Känner att det blir mkt bloggande idag, men skitsamma, för jag älskar att skriva!


Idag har det inte hänt så speciellt mkt faktiskt,
vaknade, gick upp och slängde på kaffe,
sedan satt vi på altanen, jag, Henke och farsan och tjötade lite, och fångade äckliga getingar i glas, som vi sedan gasade ihjäl med röken från en cigg, haha,
ganska kul faktiskt, för dom blev helt sepe, tänka sig vilken nikokick dom måste fått! =D
Kanske inte så snällt, men skitsamma, det finns gott om dom, och dom kan faktiskt stickas! >.<

Hur som helst,
sedan körde farsan mig och Henke till Åsarp, så jag passade på att laga käk så farsan oxå kunde käka här, som jag skrev,
sedan åkte han och Cicci kom upp en sväng.
Så vi satt på balkongen, uttråkade och jävliga... Vad finns att göra på en söndag egentligen,
söndagar är skitdagar!

Har suttit ute ett tag oxå,
tänkte att jag skulle borsta av Hero, men det var ganska meningslöst, för jag borstade honom imorse så det fanns knappt något att borsta av, fast det är la ändå gött så sett, jobbigt med allt hundhår överallt!

Henke drog precis iväg och skulle käka kräftor, men jag stog över det,
stannar hellre hemma och tar det lugnt ist, för jag är för jävla trött!
Dessutom äter jag inte kräftor!



Men men,
ska slita mig från datorn nu och börja städa iordning lite här,
för det behövs!





Tjöss å pörr!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin