Trött som fan!

Och för tillfället så känns det som att jag håller på att bli sjuk igen...

Skjut mig isf!

Pallar fan inte att bli sjuk igen...
Förra helgen låg jag hela helgen i hög feber, rethosta, förkylning och ja,.. Allt detdär, inte ett skit kul.
Då kom det helt plötsligt...
Mådde bra på morgonen och under förmiddagen, sedan på eftermiddagen började jag få jävligt ont i halsen,
och dagen efter hade helvetet brytit ut.

Nu idag har det varit lugnt hela dagen, men nu helt plötsligt så har jag fått jävulskt ont i halsen igen,
vad kan detta bero på?
Bra fråga, men jag vill verkligen inte bli sjuk igen!

Igår spydde jag dessutom helt utan anledning :S
Jag och MarCus spelade som sagt TV spel ett bra tag, till typ 6 på morgonen,
och sedan när vi väl skulle lägga oss, så började jag må illa som fan, så jag gick in på dass för att se om jag behövde spy, eller hur man nu ska säga, men då lugnade det sig igen, så jag gick ut på altanen för att röka ist,
och preciiiis när jag tänt min cigg, så började jag torr spy som fan, men som tur var så han jag sticka ut i gräset innan det kom material!
Haha, fan vad jag låter fräsch när jag skriver detta, men skitsamma,
alla har väl spytt någon gång.
Hur som helst,
efter att jag spytt, så mådde jag hur bra som helst igen, konstigt nog,
och idag har det inte varit några problem med det heller, så det där igår var säkert bara en fix idé!


Wellwell,
sitter och tjötar lite med fööölk nu,
så jag ska nog ta mig en bärs och sätta mig ute på altanen med Farsan och Henke!




Spyflugan, The One And Only... Eller?!




Take Care, JessiCa.






Henke, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin