U-port.

Blev ingen skola för min del,
men ska iaf dit imorgon, det är jag helt inställd på!
Men jag åkte iaf in till u-port för att umgås lite med Lella,
hon hade tråkigt och jag hade nog haft lika tråkigt om jag inte hade åkt hit!

Ska snacka lite med Cicci sedan oxå, och kolla om vi kanske kan dra in och storhandla idag, för det börjar se jävligt tomt ut i kylskåp och frys hehe.

Har märkt att storhandling är fan så mkt bättre och billigare än att småhandla hela tiden,
för då har man allting hemma och kanske bara behöver köpa hem något lite då och då, medans man är illa tvungen att gå till affären vaaarje dag om man ska småhandla.


Annars, vad händer allt folk?!
Hade besöksrekord i förrgår och EK ville att jag skulle fråga hur alla hittar till min blogg,
så hur hittade just du till min blogg? =)

Anonym

ingen fara :D

2009-08-31 / 10:55:03
URL: http://stocklyn.blogg.se/


paulina

Jag tror inte du fattade mitt inlägg? Eller så kanske du inte kan läsa. Jag ser inte upp till folk som är "låtsas sjuka" Jag hatar dem, tex Kissie dissie bajs mm. Jag försöker kämpa bort sådana människor och alla andra jävla fitt proanor som vill få anorexi till en sjukdom, men vill folk vara så jävla dumma i huvudet så gärna för mig. Jag skrev då till henne för att jag blir orolig även om jag inte tycker om henne så bryr jag mig om vad hon skriver. För om hon nu ska vara så jävla bra och en förebild, ja men va det då för fan! Skriv inte att du ska banta. Tycker hon att hon är fet på 45 kg så kan hon hålla det för sig själv. Jag tyckte med att jag var fet när jag vägde 38 och låg på sjukan. Skit kul :D Fattar du eller kan du kanske fortfarande inte läsa?

2009-08-31 / 18:49:52
URL: http://imthestar.webblogg.se/


Johanna

Du är min syster ju :D ♥

2009-09-01 / 03:32:51
URL: http://johannahansson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin