Vad fan är felet?!

Jag kan inte ge fan i bloggen...

Antar att ni kommer att fortsätta behöva stå ut med mig och mitt skrivande!

Vad jag ska hitta på resten av dagen vet jag inte riktigt,
Jag och MarCus ska iaf spela Arkanoid, detdär förbannade spelet jag berättade om i något tidigare inlägg, det som fick oss sitta uppe hela natten enbart för att komma till level 4!
Får väl se hur länge vi spelar idag, men han verkar redan vara inne på att banga och inte sitta uppe för länge, så det lär bli jag som inte sover ett skit inatt.

Vad tycker ni andra om "blogg-kriget"?
Jag tycker att det är skitkul!
Alltså mellan;
www.kissies.se
www.gaybloggen.com
www.paow.se
Något man fan inte vill missa!


Den 27 Augusti har jag föresten fått tid till att fixa naglarna som jag länge velat göra,
så nu är tiden fixad iaf, niice. =)
Vet inte hur jag ska göra bara, någon som har förslag?
Funderar på svarta tippar, men jag vet inte?







I´m back on track, (efter ett jävla funderande)
Take Care!








Henrik Bengtsson, <3

Anonym

kul att du fortsätter mé bloggandet!

2009-08-15 / 20:37:34

E.K

haha oj :) glömde skriva namn :)

2009-08-15 / 20:38:33
URL: http://eekk.blogg.se/


Therese

Du kom fram till ett bra beslut då du :D

2009-08-17 / 11:54:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin