Alltid samma skit,

Varenda jävla måndag och tisdag då jag slutar sent och är hemma vid denna tidpunkten så har jag huuur många inlägg som helst att läsa ikapp, Fast... Man ska la inte klaga heller kanske, eftersom då har man något att göra för att fördriva tiden hehe, hur som helst, sista dagen på APU:n idag, tråkigt faktiskt, för jag har trivits jättebra på Jobro.

Tycker att det är lite dåligt faktiskt att det bara är måndagar och tisdagar i 5 veckor man har APU, för det är typ på såpass tid man hinner lära känna alla som jobbar där, men då ska man helt plötsligt inte vara kvar, skit!
Hade jag kunnat, så hade jag lätt varit där på våren igen, MEN man får inte vara på samma ställe...

Skit...

Skit, skit, skit!

Nog om det, för en gångs skull så har mitt humör ändå varit på topp, och jag tänker inte!! låta skolans dumma påhitt förstöra det!


So long,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin