Äntligen hemma,

Eller, jag kom iofs hem för ett tag sedan, men nätet har som vanligt krånglat som fan, >.<
Nu är det iaf ordning på mina naglar och jag är supernöjd, tusen tack till Camilla som lyckas få ordning på det mesta, för som jag sagt tidigare så var mina naglar verkligen katastrof!
Men ska försöka att inte låta det hända igen! :)
Hade tänkt slänga in bilder på dom ikväll, men eftersom nätet inte funkat förens nu så får det bli imorgon ist.


Ska sätta mig och kika TV nu, sedan blir det sängen.



Nattinatti,

Zizzi

2009-12-07 / 18:26:19

Zizzi

Hej hopp gummi ....

Hmm jag tror att jag skickade en tom kommentar oxå men jag vet inte haha

Nu har jag lagt ut mina nya naglar på min blogg men inte du, Dåligt ;) du ska alltid skylla på ditt nät haha ;) men jag vet allt hur det ligger till latis ;D

Ja ja nu kommer jag få skäll av dig men jag tror jag kan ta det hehe ;D

2009-12-07 / 18:31:00
URL: http://zizziizzy.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin