Bättre tankar idag,

Det som är illa med det är väl att tankarna verkar gnaga sönder min hjärna eller något! :O
Näe men städningen i gamla lägenheten är nästan klar (man ska aldrig säga för mkt, har säkert missat en hel del) men iaf, det jag vet är dammsugning, skurning och torka alla golvlister, sedan är det nog inget mer, gött!

Nu till det värre, så ska vi på maskeradfest, inflyttningsfest, nyårsfest och födelsedagsfest imorgon,
och det står helt still där uppe, verkar som det är helt tomt,.. Skämt osido, men jag hatar när man tappar alla idéer!
Någon som har förslag på vad man kan klä ut sig till!? Måste ju vara något som man vet att man har kläder och sånt till iaf, och jag ahr bara vanliga kläder, som Byxor av alla slag, kjolar, shorts, tjöjor, t-shirts, linnen klänningar och ja, you name it!

Tacksam för ALLA förslag jag kan få!

Therese

Jag med :P

Okeej, men det är ju skönt iaf :)



Åh, det är ju så svårt att komma på något att klä ut sig till :s Men någon artist eller nåt kan ju inte vara så svårt? :)

2009-12-30 / 16:36:13
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/


Therese

Aah okeej :) Ja just det, men tänk om du skulle dyka upp som Britney Spears?! Det hade väl varit något ;D haha, det är nog ingen som kan tänka sig att du skulle göra det iaf :) haha.

2009-12-30 / 22:10:04
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin