Första natten,

I den nya lägenheten. Känns lite småskumt faktiskt att vara här, men jag vänjer mig nog.
Blev helt snurrig imorse när inget var som vanligt haha!

Hur som helst så ska jag iväg idag med Zizzi och fixa naglarna, Ä n t l i g e n !
Det är knappt att dom sitter fast längre, inte konstigt iofs eftersom jag haft domma naglarna i 6 veckor och en dag, haha, inte så bra, men får hoppas att det inte händer igen.
Har tänkt att ta en färg som jag inte haft än, och som jag inte innan velat ha, men idag får det nog bli den färgen iaf.

Ska städa iordning lite mer här nu och packa upp, så måste jag få tag på Zizzi med och veta hur hon skulle göra idag.



So long,

Therese

Haha, gott :)

2009-12-06 / 11:06:48
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin