Hemma nu nu nu,

Tacka fan för det,
vilken  j ä ä ä ä v l a  dag det har varit eller!? Folk är så fruktansvärt respektlösa så det är inte sant.
Folk går bakom en, knuffar, trycker sig förbi, står fullständigt i vägen, ja, allt, blir galen på sånt!

Och så blev jag och syster hungriga, så vi gick in på ett fik,
en gång och aldrig mer att jag går dit!
Först hade dom inte det Johanna skulle ha, sedan när hon tog en stor baguette ist, så sa jag att jag kunde ta samma, men då hade dom ingen kvar, men hallå, är man på ett fik så kan la för fan dom fixa det eller om något tar slut!? Hur som helst, mitt "billiga" fikaköp gick på 59 spänn, på b a r a  e n  m a c k a !

Idioter!


Nu ska jag fixa käk, som är något billigare dessutom.


So long,

Erica

okej :)

jag ska till mina kusiner, & där kommer även många andra i släkten vara :P

hehe. hoppas du får en bra julafton i morgon då (:

kramar

2009-12-23 / 19:55:20
URL: http://eswensson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin