Jag hatar folk,

Och jag valde att öppna en ny lategori till detta,
kan bli kul!



Okej, i rubriken lät det som att jag hatar alla, men så är inte läget.

Jag hatar folk som: I princip bestämmer en sak och sedan tar flera dagar på sig innan besked!

Jag hatar folk som
: Skriver en hel del skit i kända bloggares kommentarsfält, hallå, känner man inte personen så ska man la ändå inte dömma? Btw, dom tjänar ännu mer på era patetiska kommentarer.

Jag hatar folk som: Aldrig har träffat en och sedan drar extrema skämt, om något som definitivt inte är att skämta om.

Jag hatar folk som: Är fullständigt respektlösa, som till och med kan med att sparka på mina djur, passa sig säger jag bara! Eller som kan med att rota i vårat kylskåp och vräka i sig av sakerna som finns där i utan att ens be om lov (då syftar jag inte på Henkes bror, haha!) Oooooch, som aldrig kan förstå att man kanske vill ha lite lugn och ro, utan att antingen ha ett spring 24/7 i dörren, ELLER en telefon som ringer kanske 5 gånger i minuten, nejnej!

Jag hatar folk som: Utnyttjar en för saker och ting, inte acceptabelt, oavsett om det handlar om mig eller någon annan!

Jag hatar folk som
: Försöker bestämma över saker och ting i  hemmet, so wrong!

Jo, jag skulle nog kunna skriva en extremt lång lista om "jag hatar folk som" Men när jag läser det jag skrivit så ser jag att dom flesta punkterna handlar om en och samma person, INTE alla, men dom flesta,
kanske istället skulle skriva "jag hatar denna person som" haha!



Och ni som står mig nära, ni vet vilka ni är, och att ni definitivt inte är utpekade här.

Erica

hej på dig,

allt bra med dig? (:

kramar

2009-12-20 / 01:19:53
URL: http://eswensson.blogg.se/


fatima

den första HATAR jag oxå upp till högsta grad!



hursomhelst, allt bra idag ?:)

2009-12-20 / 10:56:10
URL: http://fatimaaas.blogg.se/


Anonym

bra blogg !

2009-12-20 / 15:52:11
URL: http://leverbaramittliv.blogg.se/


EMMA

Jag hatar också sånna, alla gör väl det?

2009-12-26 / 21:39:16
URL: http://endastemmas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin