Jag skäms,

Första gången som jag faktiskt satte mig ner för att kolla på idol var idag,
var intresserad av finalen, för efter att jag sett klippet med Kalle där han sjunger "Run to the hills" så har jag hoppats på att han skulle vinna, och vem vann? Jo, Kalle!
Första riktiga ljuspunkten idag, om man bortser från min och Zizzis "handla dag" idag.
Den stollen frågade om jag skulle med till fkp, till systemet och till Jysk och fixa datorbord, visst säger jag, och när vi väl kommer dit.. Woooopsidooo, Zizzi har glömt plånboken, så det blev till att vända med en gång och hämta plånboken.

eller som när jag skulle visa mina praktiska tangenter...
"Se här, det är såna här bra tangenter som man kan plocka loss, så kan man rengöra under, och sedan är det bara att trycka tillbaka dom igen =D"

Trodde jag....
Tangenterna "gick åt helvete", vi satt ett bra tag och pillade innan vi fick dit dom rätt, men nu verkar dom funka finfint iaf, Tacka FAN för det! =D
Men jag hade iaf den turen så jag fick visa hur det egentligen skulle gått till, för piltangenterna var som vanligt, bara dra loss och sedan trycka tillbaka, men antar att restrerande tangenter är rätt utslitna mm.

Erica

okej :)

jag ska umgås med vänner & sånt (:

tittade du på Idol nu i kväll?

kram ;d

2009-12-11 / 23:50:26
URL: http://eswensson.blogg.se/


johanna

haha nej Jessica, ERIK vann :D:D:D



2009-12-13 / 11:30:00
URL: http://johannahansson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin