Seg,

Kom hem för ett tag sedan, och eftersom idioterna snodde min tvättid igår, så är jag illa tvungen att tvätta hela kvällen idag, och hela kvällen imorgon, inte så jävla kul!
Har haft städdag i skolan idag med, inte allt för kul, eftersom lärarna är så noga och maskinerna smutsiga som as och assvåra att få helt rena, men men, bättre att vara sysselsatt iaf, ist för att inte ha ett skit att göra!

Sedan så finns det vissa jävla människor som alltid måste ha något att klaga på, och finns inte det, så letar dom desperat efter minsta lilla skit att klaga på, idiotfanskap!

Skippade rektorssnack idag, jag tyckte det var lika bra att snacka med läraren ist, så inte han skulle gå och undra varför jag inte pratade med honom först och försökte lösa all, men jag fick iaf en hel del ursäkter, och han skulle snacka med dom andra lärarna ang. det som hände förra veckan, + att jag fick vädra lite av mina åsikter om idioten aka Z O M B I E som vi har i klassen.


Stort plus till mig!



So long,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin