Snart kommer bilder,

Därför tänkte jag slänga in en bild jag tog nyss för att visa mitt hår som faktiskt blev lyckat idag,

Körde på lockigt idag, ville inte ha tråkigt platt hår iår igen, och eftersom jag har långt hår nu, så går det ju göra mer med det! =)

 

Jämför med förra årets längd på håret,
galet kort, eller hur! :O

 

Hela ett år sedan,
shit vilken skillnad!

 

Mitt hår är säkert 20 cm längre nu! =)

 

Och nu när det ändå kommer in "för ett år sedan/idag" bilder, så kan jag slänga in två bilder till,

Lilltösen, för exakt ett år sedan, <3

 

Lilltösen "idag" (bilder tagna för några dagar sedan)

Lånade bild från E.K

 

Bilder från idag kommer senare,



Josephine

sv: jaha okej vad bra :) fick du något som du önskat dig ?kram

2009-12-24 / 20:28:07
URL: http://stjupid.blogg.se/


Josephine

sv: oj den förra kommentaren vart fel :P

vi snacka ju film ;D tog fel person.

Ja den filmen är as äcklig :o jag hatar clowner så jag tyckte den var riktigt obehaglig.

Tycker inte du det är äckligt med clowner ? :o

2009-12-24 / 20:29:26
URL: http://stjupid.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin