Snö & sluta tidigt!

Har ju snöat i princip hela dagen ju, mysigt, hoppas bara att det ligger i och inte blir allt för mkt slask.
Fick dessutom sluta tidigt idag, och det tackar man definitivt inte nej till. Skulle ju egentligen slutat vid 16:10, men fick sluta 13:30, ytterst generöst av läraren faktiskt! :)

Nu är tvätten i full gång och jag ska börja städa så jag har det gjort, och när jag väl är klar, så har jag en heeel del pluggande att se fram emot, not!



So long,

E.K - Mamma till Alicia

Här är snön ganska slaskig nu, Blött och trist. Hoppas att det blir lite mer kyla ute så att snön inte smälter bort :)

2009-12-15 / 15:18:11
URL: http://eekk.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin