Tillåt mig att explodera!

Saker som stör mig mest, när folk är så jävla otacksamma,
Henkes lillebror är här nu, och i säkert en timme har han surat för att han inte har rätt kläder att ha på sig imorgon, enligt honom, jag har erbjudit ALLT! Alla möjliga sorters byxor, att sy in byxor, att klippa sönder byxor, (dom han säger att han vill ha) Men inte!! >.< Men nu verkar han iaf nöjd, efter att ha fått klippa sönder min mössa och sådär.

Eller folk som tar allt för givet,.. Alltid samma skit, ska jag och henke på något kalas eller något, så tror denne person att han såklart är lika bjuden, bara för att VI är det. Idiot!

Hmm, när jag skulle börja detta inlägg så hade jag en hel del på hjärnan, men jag tappade allt ihop,


so long,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin