WTF!!

Vilka jävla sjuka människor det finns!!
Fattar inte riktigt hur en del tänker, läs bara det här,

"1997. Jag (kallar henne S här), **, och M****, **, bildar par och vi planerar för barn. 1999. Tvillingarna blir till med hjälp av en manlig vän. M**** föder. Vi flyttar ihop och bestämmer att jag adopterar när det blir lagligt. Vi skriver kontrakt och testamente som uttrycker vår vilja. 2003. Lagen om adoptionsrätt för lesbiska par införs. M**** ändrar sig och vill inte längre låta mig adoptera.Vi fortsätter tillsammans, men hennes beslut är ett slag i ansiktet. Jag inser att jag är rättslös. Vi skrev ett avtal, men jag har ingen talan. 2006. Vi separerar. Jag ber att få fortsätta ha regelbundet umgänge med mina barn och att vi ska göra en ekonomisk överenskommelse. M**** vill inte. 2007. Jag lämnar in en skriftlig begäran till Mölndals stad att de ska väcka talan i tingsrätt om att jag ska få umgänge med barnen. Det är min enda chans eftersom M**** vägrar allt samarbete. 2009 november. Fortfarande har Mölndals kommun inte gått vidare med min begäran, trots ett beslut i april om att väcka talan. Vad är "barnens bästa" för socialtj. i Mölndal? Under 7 år var jag barnens förälder, sedan stals de ifrån mig. Jag får inte prata med dem, inte se dem. Det finns ett hål i mitt hjärta."

Asså, detta är ju för fan sjukt!
Det är alltså "M" som gjort sig gravid, och när hon sedan inte vill adoptera sina barn till "S" (dom är lesbiska, som det står i texten) så fixar "S" en blogg och menar på att HENNES ("S") barn är stulna och håller på med myndigheter och hela skiten för att få "sina" barn, som psykot faktiskt inte ens har någon biologisk anknytning till barnen alls. Sånt gör mig så jävla arg, ett barn ska ha riktiga föräldrar, ett barn SKA HA en mamma och en pappa, that´s it!

Säg för fan inte att det är DINA barn som blivit stulna.
Och btw, fixa din sexuella läggning ist, bli människa, fixa gubbe och föd dina egna barn.
Det är ju för fan du som försöker "sno" en annans barn!
Idiot!

Lilja

När de va ihop så beslutade de väl antagligen tillsammans att skaffa barn. Hon har vart barnets förälder i 7 år. Bara för att det inte finns någon biologisk anknytning så behöver ju inte det betyda att hon inte ser sej som barnets förälder.. Hon har tagit hand om och uppfostrat ett barn i 7 år. den biologiska pappan kan man ju knappast se som en pappa om han inte vart där?? Jag förstår henne iaf, och tycker att hon skall ha rätt att träffa sina barn!

2009-12-15 / 11:06:54


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin