Bakrus, rena helvetet!

Ta mig tillbaka till verkligheten, jag behöver det!
Igår började dagen bra och slutade i typ katastrof.


Var hos syster igår, drack bärs med henne och några till folk, helt okej faktiskt.
Sedan skulle jag, Lella och Alex dra iväg och åka runt lite i Alex nya bil, så vi åkte in till ulricehamn en sväng, men det blev väl inte direkt som man hade tänkt sig.
Vi kom till ulricehamn på bensinpengarna som jag gav Alex, men Lella skulle fixa mer hemma hos sig, men det gick inte precis som planerat, utan slutade i katastrof, polispårag mm.
Hur som helst, jag kom inte heller dit jag ville komma igår så vi skulle dragit dit idag ist, men folket är ganska kassa på att höra av sig så det verkar gå åt helvete med det oxå. >.<
Skitsamma, man är van vid att folk skiter i en lite hur som helst ändå så ja, skitsamma!

Idag har jag knappt gjort ett skit, jag har legat i sängen i princip hela dagen, för bakruset jag har idag är inte det bästa precis, det är nog ett av dom värsta faktiskt om jag ska vara helt ärlig.
MarCus kom nyss, så ska väl spela lite med honom och farsan skulle jag tro, eller åtminstone vara social iaf, försöka, men om det går så bra har jag inte en aning om. Men men, blir inte massa dator för min del mer ikväll iaf.
Sedan ska jag försöka hitta någon med körkort som vill köra mig. =)

Hepp, nu ska jag pysa ut i köket, ta mig en cigg med MarCus, sedan vet jag inte vad som händer, kanske film eller ngt så man slipper stå eller sitta upp, för det är näst intill omöjligt just nu med tanke på att mitt huvud verkar vilja sprängas i tusen bitar eller ngt.

Jeje,



Take Care, JessiCa.




Jag älskar dig, nu och föralltid. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin