Skolan m.m

Jaoo,

Skolan idag, var bara där dom första tre lektionerna, sedan var det tid för bissingläkaren,
Fick enbart beröm för mina tänder, känns jävligt bra faktist, med tanke på mkt jag hade kvaddat dom! =D

Men men, så kan det va!

Knappt sovit ett skit inatt, snackade i telefon ett bra tag och sedan när jag väl skulle försöka sova så gick det inte, så jag låg väl vaken i kanske två timmar innan jag somnade.

Ska snart fortsätta mitt skolarbete, har endel att göra,
Öva på engelska läxan,
Skriva 30 engelska meningar,
skriva om framtidsutsikter angående vindkraft.

Men ganska gött ändå att skolan har kommit igång igen, blir så jävla rastlös av att bara sitta hemma.
Fast jag kommer väl som vanligt tröttna på skolan när denna veckan är slut igen, men men skitsamma,
säg någon som inte tröttnar på skolan efter någon vecka när man inte orkar gå upp och skit!

Blekte mitt hår igår, det blev bra faktiskt, så nu är den rosa färgen borta, lite bra är det faktiskt! ^^

Hepp, jag får väl börja med skolarbeterna nu så jag får lite kväll för mig själv oxå, men men




Take Care, JessiCa.


Anonym

Skoj att du har börjat skriva här i :) Och bra att du grejjar med skolarbetet :) haha

2009-02-16 / 21:26:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin