Underfeber.

Låter sjukt, men lika sant som det är skrivet!

Mådde dåligt hela dagen igår, så jag tog tempen och den visade 35,4 grader ^o)
Hmm, skumt om jag får säga det själv!

Blev ingen skola för min del idag, inte igår heller för den delen, jag hatar att vara sjuk ibland faktiskt, orkar inte missa massa skit i skolan >.<, jeje skitsamma, är man sjuk så är man, inget att göra åt!

Idag har jag inte en aning om vad som händer faktiskt, skulle vilja hitta på något kul, men allt krånglar bara hela tiden ändå, och då blir man bara sur ist, så idag ska jag bara vänta på förslag och inte dra förhastade slutsatser som jag gjorde förra helgen, för det visade sig att det bara blev skit av alltihopa i slutänden ändå!

Någon som kanske har förslag på vad man kan hitta på en dag som denna?

Tycker att folket är lite dåliga på att kommentera här faktiskt, visserligen så är det nog inte så många som läser min blogg, men ändå!  =D

Fick höra idag att det ska bli snöoväder i helgen?!
Jag är trött på snön, så jag hoppas iiinte att det kommer ännumer, nu när det ändå ligger såpass mkt snö.
GE MIG SOMMAR, det behöver jag, och säkert många fler!

Saknar fiinaste gör jag, väldigt mkt nu faktiskt.
Allting löser sig, det gör det, jag är säker, och jag är så jäääävla glad! <3

Hepp, nu ska jag väl ta mig upp från sängen och slänga på lite kaffe, sedan får vi väl se vad som händer framöver idag, för just nu har jag inte en enda jävla aning. ^^



Take Care, JessiCa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin